خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

شیشه گرها:جوانان ایران در لهستان همه را شگفت زده کردند

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران:'محسن شیشه گرها' روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در قزوین افزود: هیچ كس باور نمی كرد تیم ایران كه رنكینگ بازیكنان آن از خیلی از تیم های حاضر در این مسابقات پایین تر بود بتواند عنوان نایب قهرمانی را بدست بیاورد.
وی با بیان اینكه وقتی در گروه سختی كه برزیل و سوئد در آن حضور داشتند قرار گرفتیم بازیكنان كمی روحیه خود را از دست دادند، افزود: برزیلی ها جزو هفت تیم برتر دنیا هستند و در تركیب خود از یك بازیكن چینی نیز سود می بردند ولی ملی پوشان با همت و غیرت بالای خود موفق به شكست این تیم شدند.
مربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان، شكست تیم برزیل كه از بهترین مربیان دنیا سود می برد، توسط ایران را شگفتی رقابت های پروتور جهانی لهستان خواند و اظهار داشت: كسب این نتیجه موجب حیرت همه تیم های حاضر در این مسابقات شد.
شیشه گرها ادامه داد: تیم كشورمان با پیروزی مقابل تیم قدرتمند سوئد پا به مرحله حذفی مسابقات جهانی لهستان گذاشت و در این مرحله نیز با شكست تیم های منتخب جمهوری چك و آمریكا، روسیه و چك موفق به حضور در فینال این رقابت ها شد تا با پیش رو برداشتن این تیم ها دست به كار بزرگی بزند.
وی با ستایش از عملكرد ملی پوشان در مسابقات جهانی لهستان كه هفته گذشته برگزار شد، افزود: در دیدار فینال نیز به رغم شكست برابر تیم آلمان ملی پوشان بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و این نتیجه چیزی از شایستگی آنها در این رقابت ها كم نكرد.
مربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان خاطر نشان كرد: ملی پوشان با كسب این نتایج درخشان با روحیه و انگیزه خوب و بالایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند.
شیشه گرها، كار تیمش در مسابقات آسیایی را به مراتب سخت تر از پروتور جهانی لهستان دانست وگفت: با این وجود اطمینان دارم بازیكنان ما در این رقابت ها نهایت سعی و تلاش خود را برای ارایه یك نمایش خوب و رضایت بخش انجام می دهند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: دو شنبه 20 / 3 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد